Thursday 3 November 2011

Tahniah pada semua pembeli saya pada awal bulan Oktober!!!

Assalamualaikum semua! Salam EMAS untuk anda sume. Pada masa skang, EMAS dan PERAK dah tak tahan dah nak meREMPIT ke puncak! So, pada sesiapa yang belum beli, INI LA MASANYA! Kalo tunggu dan tengok dulu, dapat tengok je la... Kalo tak caya, kita tengok apa yg buyer bulan Oktober saya dapat!

Ni harga EMAS pada masa saya tulih post ni!

Ni status FB saya pada 04 October!

Hah! Kan den dah koba... Dengar cakap den. Kalo den kato boli, boli yo la... So, kalo anda nak update2 realtime macam ni, bole la 'LIKE' post saya ni. Tak pon 'LIKE' je option masa memula masuk blog saya tadi. Tak pon, 'LIKE' je Page FB kami. Nah! Ni link dia! FB Page Wang Sunnah. Tak susah pon... :)

"Kami di Wang Sunnah, InsyaAllah, akan berusaha memberi didikan yang secukupnya pada sesiapa saja yang ingin mengetahui tentang BETAPA BESTNYA PELABURAN EMAS DAN PERAK FIZIKAL ni".

1 comment:

  1. Dah tgk current price? Kalo lum, bole check kat www.publicdinar.com.my.

    ReplyDelete